כשהלקוחה הגיע אלינו ידענו שיש לנו כאן אתגר גדול לפצח
מצד אחד האתר צריך להיות מקצועי, רפואי מלא ידע וחומר כדי ליצור אמון בקהל,
מצד שני – האתר לא יכול להיות משעמם, יבש, קונקרטי ומבריח אנשים מהאתר
זה היה מאתגר, שברנו את הראש, אבל בסוף יצא האיזון החכם והמדויק
הלכנו על קונספט של תמונות אוירה של חלון/דלת שפורצת משם תאורה שמבשרת: אור ותקוה,
יש מרפא, יש מזור, אפשר לצאת מזה ולחיות חיים טובים,
"יש חיים טובים אחרי החושך"
חלק מהתמונות משולבות אם תמונות שמדמות את האתגר והקושי,
אבלעם עיבוד של בשורה ותקווה.