איסוף לידים, לקוחות, חיפוש עובדים, יצירת קשר עם קהל היעד,
עדכון הציבור במידע חשוב, העברת מסרים קריטיים,
יצירת קהילה וכל מה שחייב –

ניהול
קמפיינים בדיגיטל

זוכרים את הרמקולים ברחובות?
את המודעות המרוחות מקיר לקיר ב'שטיבלאך' ובמרכול השכונתי?
פס (כמעט לגמרי) עידן הפרינט במקרי הקמפיינים
והדיגיטל עושה לנו חיים קלים, מהירים ופשוטים הרבה יותר.
ביננו, מה זה ללחוץ על כפתור אחד וישר לקבל את המענה,
מאשר לסובב מחוגה בטלפון הציבורי?!

כולל דוגמאות חיות שעבדו בשטח.

ניהול קמפיינים בדיגיטל

קמפיינים דיגיטלים

מה זה אומר?

כל מי שרוצה למכור מוצר / שירות / רעיון בדרך דיגיטלית.
או לחילופין ליצור רשימת תפוצה לתפעול מניב.
יעשה את זה חכם עם קמפיין דיגיטלי עוצמתי.
הקמפיין כולל פרסום, חשיפה, תוכן שיווקי והמון כלים פסיכולוגיים ופיזיים שגורמים לקהל היעד להצטרף בכיף, בקלות ובהנאה.
תוך אפשרות מעקב אונליין במהלך הקמפיין והכוונת הכוחות והמוחות למקומות האסטרטגיים הרווחיים ביותר.

קמפיינים דיגיטלים

למי זה אומר?

חברות  חברה שמחפשת לקוחות, עובדים ואפילו משקיעים. קמפיין ייחודי יקדם את המטרה לאין שיעור.
עסקים העסק גדל והתרחב, מישהו צריך לדעת על זה. קמפיין דיגיטלי יעשה את העבודה.
גופים עירונים וממשלתיים העברת מסרים (מישהו אמר קורונה?) יצירת שותפות קהילתית ובנית אמון וקשר עם הציבור מתבצע נפלא ועובד מצוין על ידי, איך לא? קמפיין דיגיטלי.
עסקים פיזיים חנות שעלתה לאוויר הוירטואלי ומוכרת גם בדיגיטל – קמפיין דיגיטלי יוביל את המתעניינים ישירות לקישור הנכון למוצר האהוב ולהצגת פרטי אשראי וירטואלים באתר מאובטח. מובטח.

קמפיינים דיגיטלים

איך זה אומר?

פגישת
אסטרטגיה

הבנת הצורך והמטרה. הגדרת מטרות ברורות ויעדים ישימים. החלטה על הצעדים הנדרשים. ניתוח קהל היעד וטירוגוטו.

מצגת סיכום,
תהליך
וגאנט

מקום אחד במצגת מסודרת להבנת התהליך, הרקע, המטרות, צורת הביצוע וצעדים אופרטיביים לקראת היציאה לדרך.

ניהול
טכני

סגירת קצוות וחלקיקי פרטים כמו - ספקים חיצוניים, נותני שירות נוספים ותחומים שונים שנזדקק להם במהלך הקמפיין.

סגירת
מדיות
תואמות

לכל קמפיין יש מדיות פרסומיות שמעלות אותו. בחירת המדיות בהתאם לקהל היעד, ניהול מו"מ וקביעת לו"ז תואם לתאריכי הקמפיין.

כתיבה

איפיון שפה וסגנון כתיבה והרצת תוכן איכותי, משכנע, עוצמתי ומניע לפעולה לכל הנדרש. מסלוגן עסיסי ועד לכפתור האחרון עובר דרך מודעות, באנרים, דפי מכירה וסליקה ועוד.

עיצוב
והנפשה

איפיון שפת עיצוב והכנת כלל החומרים הנדרשים לקמפיין החל מלוגו מושלם ומותאם בול לסגנון וקהל היעד, וכלל החומרים בשפה עיצובית חכמה ומדויקת.

מעקב
ופילוח
בזמן אמת

חובה אינפוזיה צמודה לאנליטיקס, מגמות עליה, כמות כניסות, תובנות פעילות המשתמשים, ניתוח דרכי חשיפה מובילים כל הזמן למימוש מקסימלי של היכולות הדיגיטליות החכמות.

סיכום
הקמפיין
ותובנות

סטטוס שבועי נשלח במהלך הקמפיין כחלק מהמעקב הקבוע. עם סיום, מצגת מסודרת עם כל מה שהיה, כמות הלידים שהצטרפו, תובנות ומידע קריטי לסיכום הקמפיין וללמידה לקמפיינים המוצלחים הבאים.

קמפיינים שעבדו יופי

ימגיקים

שת"פ מקצועי וגאוני עם האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
עם פריצת המלחמה ואיבוד העשתונות הכללי, יחד עם העלמות שני פרטנרים בעירייה למילואים לזמן ארוך במיוחד, יצאנו לתחרות משותפת, מאתגרת ושולחת אמביציה וחיזוק להגברת המוטיבציה בקרב בעלי עסקים ירושלמים ולא רק.


מוצר שלם במקום אחד.
כי   הזמן שלך
  חשוב.

מוצר שלם במקום אחד.
כי   הזמן שלך

  חשוב.

תוכלו לעזור לי
להתאים לעצמי

מוצר דיגיטלי

שיעזור לי ולעסק שלי?

על מה מעניין
אותך לשמוע?

*כרגע ההרצאות והסדנאות שלנו בלייב בלבד.
 ברגע שנפתח קורסים, נעדכן
למי אנחנו חוזרות?

האתר שלך לא מספק
את העבודה לה ציפית?

משהו מרגיש לך שם לא נכון
או מקצועי מספיק?

כמה פרטים ונחזור אליך בהקדם: