הימנעות מאסון וירטואלי ברשת.
חפשו את המומחים בדיגיטל, בעיצוב ובכתיבה שיווקית.
המאמר הזה נכתב בעקבות סיפורים שהגיעו אלינו והפכו משברון לב לאתרים משובבי עין.
אבל הדרך עד שהגענו אליהם, או יותר נכון, הם אלינו, עברה בניסיון כואב,
בעיקר בכיס…
איפה יוצא לך לחפש בעל מקצוע?
ברשת. נכון.
מי ייבחר לבצע עבורך את העבודה?
זה שיש לו רז'ומה עשיר, אתר מרשים או המלצות מכאן ועד תאילנד.
אבל הופה, זהירות!
כאן טמונה המלכודת.
לא מספיק לקרוא המלצות ברשת, חובה לבדוק מול הממליצים באופן אישי. ולוודא שהניסיון הוא לא רק העתק-דבק של הרזומה מאת הבינה המלאכותית המפרגנת 😉
היא הגיעה אלינו עם אתר מנוסח בצורה תחבירית גרועה.
עיצוב בינוני ומטה ובניה, מממ, האנימציות היו נחמדות.
האתר עמד יפה באוויר.
וזו היתה הבעיה שלו.
כדי שאתר טוב ימכור או ישווק נכון הוא צריך לעוף באוויר, להפוך לענן שממטיר המון גשמי ברכה על בעל האתר, וגם על הלקוחות שלו, שיהנו מהעסק.
מיותר לציין שזה לא קרה.
היא באה מאוכזבת, אחרי עמל של אגירת המלצות מלקוחות, לוגואים, ועבודה של כמה חודשים שירדה לטמיון.
אבל, כמו אנשים מצליחים, עזבה את האכזבה מאחור והתחילה מסע חדש ומרגש בדרך לאתר נכון ואיכותי. ובעיקר, מדויק לצרכים שלה.
אחרי תהליך מניב ועוצמתי היא זכתה באתר חדש, יפה, מרשים
והכי חשוב, עובד.
כי בסופו של יום, מקצועיות זה חשוב, שירות זה הכרח, אבל המבחן האמיתי בודק האם האתר עובד, מניב, מדבר בעד עצמו ועונה על המטרות לשמו הוא הוקם.
אז אל תתחילו שום פרויקט לפני חוות דעת אישית על בעל המקצוע. בכל תחום, ובעיקר באתרים, כי זול ולא מוכר יכול לפעמים לעלות ביוקר.
אה, שאלתם מה הציון שלנו?
קצת קשה להעיד על עצמינו אבל מתגובות של לקוחות
בינתיים קיבלנו 100%. מבטיחים לשמור על המצב הזה כל עוד האתרים בידיים שלנו… 😉
רוצה שירות
מושלם מכלל
החלקים?
החלק שלך הוא למלא
פרטים, אנחנו נעשה
את השאר.
החלקים הטובים בתעשייה – דיגיטל חכם זה החלק שלנו.
office@pcsdigital.co.il
תוכלו לעזור לי
להתאים לעצמי
שיעזור לי ולעסק שלי?