מה זאת המילה הזאת שכל מי שעובד היום בנתינת שירות משתמש בה?
אסטרטגיה
(שלוש ב)אחת ולתמיד.
אסטרטגיה ואיפיון .ux ui
מה
עושים?
דבר ראשון – פגישה.
הכרות והבנת הדרישה לאסטרטגיה.
מה אנחנו רוצים להשיג? מי רוצה להשיג את מי? ומהם השלבים והדרכים איתם אנחנו צריכים להתקדם?
זה הרי ברור שמאחורי כל עסק יש אישיות שמנהלת אותו. מה לעשות. כל עוד אנחנו מאלו שמסמנים "אני לא רובוט" ונאלצים לבחור את המטפים, מעברי החציה או האופנועים, אנחנו משפיעים המון על העסק אותו אנחנו מנהלים. ולכן, פגישה משותפת היא תנאי ראשון להכרות אמיתית עם העסק, הצרכים, הדדרישות והחזון שלכם.
בפגישה נשב חזק על העסק. נבין אותו, נלמד אותו לעומק, לאורך ולרוחב, נכיר את החוזקות שלו, לא ניבהל מהחולשות, נמצא את ההזדמנויות ונכיר את הפתרונות המרתקים של העסק לקהל היעד המדויק. ונסכם הכל במצגת ברורה ומעשית כדי שיהיה לנו הכי ברור מהי נקודת הפתיחה שלנו ומהו קו הסיום לפרויקט הנוכחי.
תכל'ס?
אנחנו כאן גם לפגישות אסטרטגיה ממוקדות בנושאי תשתית שיווק, פיתוח מוצר דיגיטלי, פיתוח דרכי שיווקובנית מהלכים חכמים לקמפיינים דיגיטליים,בנית אתר או דף מכירה בהיקף נרחב של כל פרויקט, משלב הרעיון ועד לסיום הצעדים האופרטיביים.